Forum Forum ASG Koszalin Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Regulamin
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum ASG Koszalin Strona Główna -> Praca forum dyskusyjnego

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pumbaa
Generał Broni
Generał Broni



Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin


PostWysłany: Pią 23:45, 21 Wrz 2007    Temat postu: Regulamin

REGULAMIN

Niniejszy tekst jest regulaminem Forum SGO Epsilon oraz niezrzeszonych fanów ASG. Ponadto znajdują się tu podstawowe informacje dot. zachowań na spotkaniach ASG. Jeżeli nie wiesz, co to ASG, to podstawowe portale, takie jak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
powinny zaspokoić Twoje potrzeby. Jeżeli nie, to po prostu wystarczy poszukać w: [link widoczny dla zalogowanych]

Regulamin FORUM SGO Epsilon oraz niezrzeszonych fanów ASG


----§1----
Podstawowe obowiązki użytkownika


1
Po zarejestrowaniu się na forum użytkownik powinien znać w/w regulamin i automatycznie go akceptuje. Nieznajomość prawa nie zwalnia z jego egzekwowania.
2
Obowiązkiem każdego użytkownika jest przedstawienie się w odpowiednim temacie, stworzonym tylko i wyłącznie do tego celu.



----§2----
Zasady wypowiadania się na forum


1
Na forum należy szanować każdego. Za każdy przejaw braku poszanowania, użytkownik zostaje ukarany ostrzeżeniem. Za każdy przejaw nietolerancji (kolor skóry, płeć, narodowość, religia) użytkownik zostaje ukarany ostrzeżeniem oraz banem na 1 tydzień licząc od dnia przyznania kary.
2
Na forum zakazuje się używania słów powszechnie uznawanych za wulgarne. W razie pojedynczych przypadków użytkownik zostanie ustnie pouczony. Gdy użytkownik łamie zakaz wiele razy, to administrator ma prawo przyznawać ostrzeżenia. Administrator bądź moderator musi ocenzurować post.
3
Obowiązuje całkowity zakaz upowszechniania treści pornograficznych, erotycznych bądź powszechnie uznawanych za gorszące. Gdy użytkownik dopuści się złamania tego zakazu może zostać ukarany pouczeniem słownym, bądź ostrzeżeniem. W razie powtarzania się tej sytuacji, użytkownik zostaje ukarany ostrzeżeniem. W skrajnych przypadkach (pedofilia, zoofilia itp.) użytkownik musi zostać ukarany banem na czas określony przez administratora. Administrator bądź moderator musi ocenzurować post.
4 - użytkownikowi nie wolno:
a)pisać post pod postem,
b)zakładać tematów w nieodpowiednich do tego miejscach,
c)spamować
d)pisać z włączonym Caps Lock'iem, na przemian wielkimi i małymi literami, zapisem nie zrozumiałym dla innych użytkowników.
e)dodawać duże, wolno ładujące się sygnatury.
5
Użytkownik musi pamiętać, że obowiązują prawa autorskie. W razie przywłaszczenia lub wykorzystania przez użytkownika czyjegoś pomysłu/wynalazku/oprogramowania, użytkownik ten powinien zostać ukarany ostrzeżeniem przez administratora bądź moderatora chyba, że autor danego pomysłu/wynalazku/oprogramowania nie widzi przeszkód na kopiowanie i rozpowszechnianie pomysłu/wynalazku/oprogramowania lub nic o tym nie wspomina.


----§3----
Użytkownik --> Administrator
Administrator --> Użytkownik


1
Wszelkie skargi/zażalenia/wnioski/uwagi proszę wpisywać w odpowiednim do tego celu temacie. Inne możliwe drogi, to: Gadu-Gadu administratora, Prywatna Wiadomość do administratora, e-mail administratora.
2
Tylko i wyłącznie administrator może:
->przyznawać i anulować bany,
->anulować ostrzeżenia,
->usuwać konta.
3
Wnioski, które administrator podda pod powszechne głosowanie mają swoje ogólne prawa. Aby głosowanie było ważne, musi zagłosować co najmniej 50% użytkowników forum. Aby wniosek został przyjęty, musi zagłosować za co najmniej 50% biorących udział w głosowaniu (analogicznie do odrzucenia wniosku). W razie równego rozłożenia głosów (50%/50%) głos decydujący i nieodwołalny ma administrator.
4
Należy pamiętać, że administrator/moderator też jest człowiekiem i ma prawo do popełniania błędów. W razie zauważenia jakiegoś błędu, administracja uprzejmie prosi o kulturalne jego wskazanie.


----§4----
System ostrzeżeń i banów


System ostrzeżeń i banów jest oparty na prostej zasadzie.
5 ostrzeżeń = ban na 2 tygodnie
Po odbanowaniu przez administratora, użytkownikowi odejmuje się 2 ostrzeżenia. Gdy limit znów zostanie przekroczony, administrator musi zbanować danego użytkownika na okres co najmniej 2 miesięcy. Po kolejnym odbanowaniu, za każde kolejne przewinienie administrator może zbanować użytkownika na okres nieokreślony lub na stałe.


----§5----
Odpowiedzialność

1
Za uczestników spotkań, organizowanych przez to forum odpowiada organizator. Administracja nie odpowiada za ew. uszczerbki na zdrowiu powstałe podczas w/w spotkania.
2
Na spotkaniach ASG w gestii organizatora jest sprawdzenie środków ochrony oczu, wieku uczestników oraz (gdy mają poniżej 16 lat) zgody opiekuna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pumbaa dnia Pon 14:10, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin